Propagujte na reklamních tričkách něco rozumného a v pozitivním duchu

Potkáváte občas na ulici v letním období někoho oblečeného v tričku s krátkým rukávem, na jehož hrudi či zádech se v celé své kráse vyjímá velký propagační nápis? Není to nic neobvyklého a v lidské přirozenosti je nápis na triku přečíst, a to v očekávání, že se dozvíme něco, co nás bude zajímat, a co nás vnitřně obohatí. Jaké zklamání však přichází v okamžiku, kdy je obsah sdělení nudný, otravný a dotěrný.

trička na plotě

Nemyslete si, že někoho nadchnete pivním tématem – pivo se v naší zemi pije odpradávna a v konzumaci tohoto nápoje jsme v přepočtu na počet obyvatel na světové špičce, to ovšem neznamená, že musíte naše sladovny, pivovary a chmelnice propagovat horem dolem. Ve skutečnosti je málokdo zvědavý na rádoby vtipné pivní slogany a lidé spíše ocení něco konstruktivního z jiného soudku, co jim zlepší jejich vlastní život.

Podvědomí neustále pracuje – na lidskou duši neustále působí celá řada vlivů, ať už smyslových, či mimosmyslových. Ve skutečnosti každičký sebemenší detail zaznamenáváme do naší podvědomé mysli – lidské duše, a to má pak přímý vliv na další jednání a vystupování. Proto se snažte propagovat pozitivní myšlenky a skutky, počítá se každá drobnost a vytváří se tím také pozitivní kolektivní vědomí.

kreslení na textil

Nevšední nápady zaujmou nejvíc – lidé kolem vás nejvíce reagují na něco zajímavého a nevšedního. Chcete-li propagovat činnost vaší firmy nebo životní styl, zaměřte se na to nejlákavější, z čeho mohou mít lidé užitek. Například ZOO koutek https://www.muni.cz/studenti/studentske-aktivity-a-spolky/studentske-spolky/fakulta-socialnich-studii/detsky-koutek-fss-mu může pod své logo vložit slogan: „Již pět let se u nás těší dobrému zdraví Zebra Grévyho, nejvíce ohrožená zebra na světě.“ Anebo stěhovací firma může napsat na reklamní trička: „Přestěhujeme vám i vestavěnou skříň na míru, kterou přizpůsobíme novému prostředí.“ Anebo prodejce skla a bižuterie může uvést: „Součástí sortimentu je i sklo Swarowski, jehož tradice sahá do Jiřetína pod Bukovou v Jizerských horách.“ Anebo instalatéři mohou mít na zádech nápis: „zavolat nám můžete i na Štědrý den, havarijní servis je v provozu nonstop.“

Uvidíte, že právě takováto reklama přinese největší užitek nejen vašim zákazníkům, ale i vám samotným.